ChoiceCuts maakt gebruik van cookies, zo kunnen wij je beter van dienst zijn. Sluiten

ChoiceCuts
Sluiten

Maker verdedigt prijs Tomb Raider Definitive Edition

01
01 2014
02:00 - door Peter Pool

Ondanks dat Tomb Raider al weer een jaar geleden verscheen legt Square-Enix de PS4 en Xbox One versie van de game voor de volle mep in de schappen. De games producer vertelt waarom.

Scot Amos, executive producer van ontwikkelaar Crystal Dynamics, heeft de ondankbare taak om de prijsstelling van de game te verdedigen. "Als het enkel een facelift van de game zou zijn die we zouden uitbrengen op een platform waar de game al op is verschenen zouden de mensen een punt hebben", begint Amos zijn betoog. "Maar we brengen Tomb Raider uit op nieuwe platformen waarvoor we alles hebben aangepast om de game te optimaliseren voor de next gen console belevenis". 

Amos besluit zijn verhaal door uit te leggen dat de Tomb Raider Definitive Edition niet alleen leuk is voor mensen die de game nog niet hebben gespeeld in zijn huidige vorm, maar ook voor hardcore fans van die game. Want Amos verwacht dat ook die een extra belevenis zullen hebben bij het spelen van de game. 

 

Sluiten
Maker verdedigt prijs Tomb Raider Definitive EditionDevil May Cry V Nero