ChoiceCuts maakt gebruik van cookies, zo kunnen wij je beter van dienst zijn. Sluiten

ChoiceCuts
Sluiten

Sekiro: Shadows Die Twice is een beetje anders maar toch hetzelfde

22
08 2018
19:00 - door Peter Pool

Oke, wat is er anders? Je hebt geen stamina dus je kunt springen en rollen zoveel je wilt. Je kunt hoog springen en nog hoger komen via de nieuwe prosthetic arm. Schade is niet alleen belangrijk. De levensbalk van grote vijanden is niet langer groot zichtbaar in het midden van het scherm maar links boven je scherm. Daarvoor in de plaats zijn de balk voor de tegenstander en jouw ninja die volloopt tijdens het vechten. Dit is echter geen special magic zoals in Nioh maar een momentum dat zich opbouwt. Is de meter van je tegenstander vol dan wordt het tijd om dodelijk toe te slaan. Wanneer je een Japanse symbool ziet verschijnen betekent dit dat je deze aanval niet kunt blokkeren dus dash of spring. De wereld, hoewel veel verticaler, lijkt wel sterk op de stijl die we hebben gezien in eerdere FromSoftware games.

Sluiten
Sekiro: Shadows Die Twice is een beetje anders maar toch hetzelfdeSekiro: Shadows Die Twice 001